(+4) 021-310.00.95 contact@accountess.ro

Resurse umane

Unul dintre cei mai importanți factori în ecuația succesului unei companii este gestionarea resurselor umane. Valorificarea eficientă a efortului depus de angajați, gradul lor de satisfacție la locul de muncă, modul în care aceștia sunt tratați și remunerați constituie elemente definitorii în evoluția unei companii. Accountess preia provocările specifice în domeniul resurselor umane. În acest fel, managerii se pot ocupa cu dezvoltarea organizației, lăsând în grija noastră provocările fiscale sau cele administrative, pe care le vom rezolva eficient.

Este important pentru angajatori să cunoască, să înțeleagă și să aplice toate prevederile legislative care fac referire la relația dintre companie și angajatii ei. De aceea, cu cei peste 15 ani de experiență în domeniul resurselor umane, abordăm aceste procese cu maximă responsabilitate, acordându-le importanța cuvenită.

Avem, astfel, resursele și calificarea necesare pentru a le asigura clienților noștri următoarele servicii:

Consultanță și asistență in domeniul resurselor umane

  • Consultanță privind legislația muncii
  • Consultanță privind întocmirea și administrarea documentelor de personal
  • Consultanță privind conflictele de muncă
  • Consultanță fiscala privind impozitarea veniturilor din salarii
  • Consultanta privind recuperarea sumelor aferente concediilor medicale suportate din bugetul de stat

Administrare de personal

  • Întocmirea documentelor și gestionarea dosarelor de personal
  • Completarea și înregistrarea registrului pentru evidență a salariaților
  • Întocmirea Regulamentului Intern, a Contractului colectiv de muncă și realizarea evaluării anuale a angajaților
  • Monitorizarea legislației în domeniul administrării de personal, semnalând pro-activ modificările legislative care au impact în activitatea proprie și propunând soluțiile de schimbare pentru respectarea permanentă a reglementărilor legale

Salarizare

  • Realizarea calculului salarial și întocmirea statului de plată
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor privind evidența nominală a asiguraților și a obligațiilor de plată la bugetele asigurărilor sociale
  • Realizarea rapoartelor specifice fiecarei companii, inclusiv bugete, planificari, configurare pachete de beneficii pentru angajați